Sana sözler veriyorum
Boğazımda düğümlenen
Söylemeyip yutkunduğum
Sıcak nefes eşliğinde
Damarlarımda sözler
Sözler sanki nehir
Dalgalanır durulur
Aksi yansır kanımda
Gülünce tatlıdır ağlayınca zehir
Kaynar bağzı bir kor ateş
Kurtulmak ister gönülden
Gelgitlere mahkum ve hapis
Yıkan gönlüm yıkan
Taşsın bu gamlı deniz
Aksın bir söz gibi derinden
Özgür ve şeffaf
Tuzlu ve ıslak
Dilden sonra ufukta firar edecek
Yanlız bir çift göz gelir.
Vu.Öz.
Şiir,tatlı bela ,bu ilk göz ağrımız,ilk ve son aşkımız,bu teneffüs saadetimiz,bu şehvetli kalp çarpıntımız..Ona vardığımız nispette çok yaşamış,tatmış,kam almış olacağız.Şiir! Şiir! Şiir! Şiir! Şiir! Şiir! Şiir! fikrisabitimiz olmalı,bizi tımarhanelik edebilmelidir.
Yar imiş dost imiş memleket imiş!
Bazen gına gelir aşinalardan.
Bir yol düşünüp hiç ayak değmemiş,
Başını alıp gitmek ister insan,
Daha tazesine her güzelliğin;
Dünyadan daha çok kam almak için.
Kam : murat,zevk,dilek