vusiican

vusiican
Yaseminler üstüne yemin ederim...
İradem, tutsak olduğumu anlama özgürlüğümdür.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tanımakla görevlendirildiğim kişi ben miyim?
Yaşamdan sıkıldığımı söylüyorum. Bunu söylemek, daha doğrusu bunu söylemeye hak kazanmak için otuz kırk yılın geçmesini bekleyemem - sıkıldım işte... Yapacak hiçbir şeyim yok.
Doğmak istemiyordum - bazen yok olmayı dilesem de...
İnsan kardeşini bu kadar tanıyabilir mi? Kardeşi yoksa, elbette.