Dedim ki kitap okumayayım ama içimdeki aşka engel olamıyorum. Instagram'da oylamaya sunmaya başladım. Hoş oldu. Lâkin kitap beyinden geçen binbir düşünceyle okunmuyor işte. Odak istiyor. Okuyamıyorum çünkü gelecek kaygısına yenik düşüyorum. Herkes bu kaygıyı güdüyordur. Siz nasıl baş ediyorsunuz bu durumla?