Waldeinsa

Dedim ki kitap okumayayım ama içimdeki aşka engel olamıyorum. Instagram'da oylamaya sunmaya başladım. Hoş oldu. Lâkin kitap beyinden geçen binbir düşünceyle okunmuyor işte. Odak istiyor. Okuyamıyorum çünkü gelecek kaygısına yenik düşüyorum. Herkes bu kaygıyı güdüyordur. Siz nasıl baş ediyorsunuz bu durumla?
1000Kitap
Waldeinsa
Hissettiğiniz acaba sadece gelecek kaygısı mı? Yoksa çeşitli sorunların iç içe girerek gelecek kaygısı kalıbıyla önünüze serilmesi mi?
Reklam
gece balkonda otururken artık hiçbir şeye ve hiçkimseye inancın kalmadığını farketmek
Edebiyat
Waldeinsa isimli okura yanıt verildi
Waldeinsa
Allah'a mahsus..:)
gece balkonda otururken artık hiçbir şeye ve hiçkimseye inancın kalmadığını farketmek
Edebiyat
Waldeinsa
Aynı saatlerde , aynı şeyi düşünmek..
İnsanlar okumadıkları an körelmeye başlarlar..Her ay belirli okullara kitap ve bağış toplayan Ayhan GÜVEN'e destekte bulunabilirsiniz. #49279178
Waldeinsa
Rica Ederim 😊