Waldeinsa

"Benim için ne de hüzünlü gidişin, Ah bahar, ah aşk mevsimi! Ne karanlık..."
Reklam
"Bu kayboluşta geri gelmek ister gibi bir eda vardı ama bu boş,hırçın bir edaydı ve buna karşın baharın rengi soluverdi."
"Eylül, esef ve özlem ayıdır."
"Canlılar, ölülerle kendi aralarına bir su parçası koymadıkça kendilerini ölülerin izlemesinden korunuyor saymazlar. "
Hiçbir şeyi kafaya takmamak da bir şeyi kafaya takmaktır. Gerçek soru şudur: Neyi kafaya takmayı seçiyoruz? Eylem- lerimizi hangi değerlere temellendiriyoruz? Hayatımızı ölç- mek için hangi ölçütleri seçiyoruz? Bunlar iyi seçimler mi, iyi değerler, iyi ölçütler mi?
Reklam