Arzu

Arzu
@Wanderlust__
Meltemin estiği gökyüzünde seni bekleyen özgürlük var. Gel gör ki sen; "Ya düşersem?" diye sorup duruyorsun. Peki canımın içi, Ya uçarsan? Eric Hanson
Öğretmen
Yüksek Lisans
Kdz. Ereğli
292 okur puanı
Aralık 2013 tarihinde katıldı
Nereye bakarsam bakayım Sen uzaklaşıyorsun. ... İnsan yoruluyor sevgilim Yaralı bir zamanla kendini sevmekten.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sonsuzluk olmazdı... Hayal olmazdı... Hatıra olmazdı...
Tanrının harfleri olmasaydı, hiçbir kadın hiçbir erkeğe, hiçbir erkek hiçbir kadına bir tek sevgi sözü söyleyemezdi. Deniz köpüklenmezdi. Çiçeklere rayiha yürümezdi. Serçeler güneşten önce doğmazdı. Ağaçlar şarkı söylemezdi. Dünyanın bütün dillerinden yapılmış bir dil, kirpiklerin hevesini parmaklarda mucizeye çevirmezdi. Beden arzu etmezdi. Hayvanların gözlerinden merhamet duygusunu öğrenemezdi insan. Keder olmazdı. Zaman, doğumla ölüm arasında cümle kuramazdı. Evlerin pencereleri dışarı açılmazdı. İnsanlar birbirlerine gözyaşı boncuklarından armağanlar sunmazdı. Dünyamıza akşamlar gelmezdi. Uykular bizi her sabah yeniden doğurmazdı. İnsan, ayrılığa şiirler söylemezdi. Hazla hüzün arasında salkım çiçekler açmazdı dünya. Tanrının harfleri olmasaydı,insanın ilk çığlığı dünyayı tutmazdı. Aldığı soluk öldürürdü herkesi. Sonsuzluk olmazdı. Ölümü gördükten sonra kimse kimseyi sevemezdi. Üzümün güneşinden şarap kandilleri yapamazdı insan. Hayal olmazdı. Hatıra olmazdı. Yeryüzü beşiğinde gökyüzü uyumazdı. Doğanın kalemiyle doğanın kâğıdına şiirler yazamazdı insan.
Biz kırıldık, daha da kırılırız. Kimse dokunamaz bizim suçsuzluğumuza. Cemal Süreya
İnsan yaşıyorken özgürdür. Edip Cansever
Benim, sevgilim diye diye çırpındığım Senin, huzur diye diye unuttuğun...