Sebnem

Sebnem
@Webnemka_13
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyi günler, Fatih Murat Arsal'ın kitapları hakkında ne düşünüyorsunuz? Ben şuan yazarın Yalnız Gözlerin İçin kitabını okuyorum ama 334 sayfa okumuş olmama rağmen pek beğenmiş olduğumu söyleyemem. Sizce bu kitaba devam mı etmeliyim?
Sebnem
Ben şahsen FMArsal kitaplarını çok seviyorum. Yalnız Gözlerin İçin. Tahir ve Güney . Çook sevdiyim bir romanı. Sonuna kadar okumanızı tavsiye ederim
Daha 16 şehit toprağa verilmeden Iğdır'dan 10' un üzerinde şehit haber daha..Ne dilenen baş sağlığı mesajları , ne yazdıklarımız ne de okuduklarımız, canını toprağa teslim edenlere teselli vermeyecek. O acı çöreklendi şimdi yüreklere... O boğazdaki düğüm asla geçmeyecek.. Gidenler geri dönmeyecek..Ama yeter artık yeter: -(
Sebnem
Başınız sağolsun. Azerbaycan olarak acınızı baylaşıyoruz.