📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bela mı lutuf mu?
-Kendine hiç vakit ayırmayan insanoğlu kendine döndü.
-Ailesine zaman ayırdı.
-hiç kitap okumayanlar kitap okuyor.
-Tefekkür artmış.
-Anlayış çoğalıyor.
-Gönül bağları kuvvet almış
-Kahvehaneler kapanmış, kahvehane ye gidenlere bir aileleri olduğu hatırlatılmış
-Paylaşım hat safhada..
-Atmosfer kirlilikten arınmış.
-Çevre kirliliği %80 azalmış.
-HZ. Peygamber daha fazla örnek alınıp uygulamaları daha fazla uygulanmaya başlanmış.
-Sevgi, Merhamet, dostluk pasları dan arınmış.
-Zina yok denecek düzeyde azalmış.
-İçki- kumar %90 cıvarında azalmış.
-İnsan sağlığının önemi anlaşılmış.
-Temizlik arttıkça artıyor.
-Dayanışmalar çoğalıyor.
-Dünya devletleri sınırları yerle yeksan.
-Kibirlenen, dünyanın hakimi benim diyen insana haddi bildirilmiş-bildiriliyor.
-Sağlık çalışanlarının kıymeti anlaşılmaya başlanmış.
-İsraf azalmış-azalıyor.
-Yüz- yüze eğitimin ne kadar etkili olduğu anlaşılmış...ve daha nice güzellikler..
-(Ölümler çoğaldıkça çoğalıyor)..tek kötülükten.. !!!
...
Şimdi siz söyleyin bütün bunların tersini yapan.. biz mi yoksa corona mı bela??