Vedat ÖZGENÇ

.. "Bastığın yerleri toprak diyerek geçme tanı" ..
Eğitim
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Vedat ÖZGENÇ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·130 syf.·
2020 3. kitabı
Ömer Seyfettin
8.3/10 · 3.069 okunma
Azizim Allahın seni sevip sevmediğini öğrenmek istiyorsan ; Ne ile meşgul olduğuna bak..
Felsefe
Coronavirus
Bela mı lutuf mu? -Kendine hiç vakit ayırmayan insanoğlu kendine döndü. -Ailesine zaman ayırdı. -hiç kitap okumayanlar kitap okuyor. -Tefekkür artmış. -Anlayış çoğalıyor. -Gönül bağları kuvvet almış -Kahvehaneler kapanmış, kahvehane ye gidenlere bir aileleri olduğu hatırlatılmış -Paylaşım hat safhada.. -Atmosfer kirlilikten arınmış. -Çevre kirliliği %80 azalmış. -HZ. Peygamber daha fazla örnek alınıp uygulamaları daha fazla uygulanmaya başlanmış. -Sevgi, Merhamet, dostluk pasları dan arınmış. -Zina yok denecek düzeyde azalmış. -İçki- kumar %90 cıvarında azalmış. -İnsan sağlığının önemi anlaşılmış. -Temizlik arttıkça artıyor. -Dayanışmalar çoğalıyor. -Dünya devletleri sınırları yerle yeksan. -Kibirlenen, dünyanın hakimi benim diyen insana haddi bildirilmiş-bildiriliyor. -Sağlık çalışanlarının kıymeti anlaşılmaya başlanmış. -İsraf azalmış-azalıyor. -Yüz- yüze eğitimin ne kadar etkili olduğu anlaşılmış...ve daha nice güzellikler.. -(Ölümler çoğaldıkça çoğalıyor)..tek kötülükten.. !!! ... Şimdi siz söyleyin bütün bunların tersini yapan.. biz mi yoksa corona mı bela??
Anket