Vedat ÖZGENÇ

Hocam: Ben islamın şartlarında kaydırma yapmışım; Ramazan bayramında kurban kestim, Kurban Bayramında oruç tuttum senede bir defa namaz kılıp günde beş vakit fitne dağıttım.. Yinede cennetlik miyim hocam!? 🤔😜😂 Kardeş payı...
Televizyon
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
.. Tek ihtiyacım olan şey ;bir deniz kıyısında sabaha kadar oturup, olan biteni gözden geçirdikten sonra kafasında herşeyi asmış bir insan olarak kalkıp gitmek.. Sait Faik Abasıyanık..
Edebiyat

Vedat ÖZGENÇ

, bir kitabı okumaya başladı
Mehmet Bayrakdar
7.6/10 · 98 okunma
Beni ışınla..
şeyhim beni 70’lere ışınla, 3 milyar saniyem bitmeden önce sonsuzluğu bükeyim, kalan ömrümce. tasavvuf strese iyi geliyor bence. bir fırt ab-ı hayat versene şeyhim dindirsin faniliğin hararetini. bitsin mutat prova, deney, tatbikat; ecel formalitesi, azap rutini. şeyhim nedir bütün bu illüzyonlar seraplar? aşk üçgeni, meşk dairesi, kudret karesi, zeval kulvarındaki zırhlı araçlar? şimdi yani tam şu an kaderde ne var? şeyhim adım kara listede, aha! görünmüyor hicret rotasındaki vaha açamam, açamazsın, açılmaz şeyhim, sıfırın ortasına bir delik daha. şeyhim 14 milyar yıl ne çabuk geçti yaş kırk oldu kırklara karışamadım ben defterden sildim ölümsüzlüğü şeyhim kainata alışamadım...
Edebiyat
Şehit..
Bilemezdim.. Küçükken büyüyünce ne olmak istersin diye sorduklarında nedendir hep şehit olmak istemişimdir.. evet cevabım şehit.. Ve oldum.. vatan şehidi değil belki ama Aşkın şehitleri kervanına katılmışım haberim yok.. Alelen şehitler ölmezin kanıtıyım.. Yaşıyorum cismani ruhum Şahadette.. Peki ya şefaatçi miyim sanmam çünkü bedenim kalmış bu dünyada.. isteyen istediği yere istediği gibi.. Şimdi soruyorum derinlerine en derinine Kim bu bendeki ben... Çıkıp bana gazi demeyin gazi olmak istemedim.. istemiyorum... O size kalsın.. Ben benimle..
Edebiyat