Ferhat Karaman

Ferhat Karaman
@Welat2194
Nezanîn kêmasiyek e, nehînbûn kêmasiyek dubare ye
Yanılgılarımız cehaletimize ışık tutar ve haddimizi bildirir.
Reklam
Hayat masaya gelen sipariş değildir. Herkes kendi siparişini kendisi alır.
İnsanın burnu biraz sürtmeli bence, hapis nedir, hastane nedir bilmeli. Dört beş gün aç kalmak nedir bilmeli.
Parantez Yayınevi pdf·Kitabı okuyor
İnsanın yaşayabilmek için çalışmak zorunda olması iyi bir şeydir, demiyorum. Korkunçtur genellikle. Sık sık iğrenç bir işi kaybetmemek için savaşmak zorunda kalırsın, çünkü arkanda işine talip yirmi beş kişi beklemektedir. Anlamsızdır elbette, insanı dümdüz eder.
Parantez Yayınevi pdf·Kitabı okuyor
Tahminleri hiç tutmayanlar
Neden vazgeçmezler hipodroma gelmekten? Beceriksizliklerinden utanç duymazlar mı? Hayır, bir sonraki yarış var hep. Bir gün kazanacaklar. Hem de büyük.
Parantez Yayınevi pdf·Kitabı okuyor