Ferhat Karaman

Ferhat Karaman
@Welat2194
Nezanîn kêmasiyek e, nehînbûn kêmasiyek dubare ye
Sonu belirsiz bir kavgaya atlıyoruz olric. Yanımda senden başka kimse yok elle tutulabilen. Öyle bir savaşa giriyorum ki olric, bizi isa bile kurtaramaz.
Sayfa 418·Kitabı okudu
Ferhat Karaman
Bize bizden başkası dost olmaz olric
Reklam
Kimsenin ortak türküsü yoktu ve kimse türküsünü bir başına söyleyemiyordu. Bir yere gitmeden, gelecek birisini bekliyordu herkes. Koro halinde susuluyordu ve yalnızca yuksek sesle konuşanlara inanır olmuştu insanlar.
Sayfa 8·Kitabı okudu
Ferhat Karaman
Herkesin yalnızlığı kendisine özel ve kendisi için biricikti, ancak herkes kendi yalnızlığında boğulduğunun tükendiğinin farkında bile değildi...
Herkesin öyle bir hikâyesi yok muydu? Başlayıp da bitiremediği. Çünkü kimsenin dinlemediği... İçine atmak, diye bir şey varken, anlatmaya ne gerek vardı?
Ferhat Karaman
Hiç gerek yok