Ferhat Karaman

Ferhat Karaman
@Welat2194
Nezanîn kêmasiyek e, nehînbûn kêmasiyek dubare ye
"Başlangıç diye bir şey yoktur," dedi Burton. "Son da. Bence insan, hatırlayamadığı bir geçmişten, göremediği ve anlayamadığı bir geleceğe doğru körü körüne ve korkulu bir çatışma içinde. Ve insan, biri dışında bütün düşmanları engelleriyle karşılayıp bunları alt etmiştir. Ama kendisini yenemedi. İnsanlık kendisinden nasıl da nefret ediyor."
Bilgi Yayınevi pdf
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan şiddetle ancak şiddet yaratır.
Bilgi Yayınevi pdf
"Bu kavga ancak insanlar kendi kendilerini yönetmeye ve kendi emeklerinin kârlarını almaya başladıklarında bitebilir."
Bilgi Yayınevi pdf
"İki insanın hırlaşarak bir yere varmalarının mümkün olmayacağını söylemişimdir hep, dedi." "İnsanlar ne kadar öfkeli olurlarsa olsunlar, bir masa başında oturdular mı, mutlaka iyi bir şey doğar aralarında."
Bilgi Yayınevi pdf
Bir kıza güvenemeyeceksen onu gözaltında tutmanın bir yararı yoktur bence.
Bilgi Yayınevi pdf