Ferhat Karaman

Ferhat Karaman
@Welat2194
Nezanîn kêmasiyek e, nehînbûn kêmasiyek dubare ye
Zamanla yalnız başkalarını değil, kendini de tanır insan...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat devam ettikçe söylediklerini ve yazdıklarını hep eksik bırakacak.
Doktorlar baş ağrısı derler, oysa sen bilirsin kalp ağrısı olduğunu...
"Dövüşmemiz gerek. Dövüşmeden gidersek bugüne kadar bütün yapılanlar boşuna yapılmış olacak."
Bilgi Yayınevi pdf