Sanırım adaletsiz insanlar en rahat uyuyanlardır, çünkü hiçbir şeye aldırmazlar, oysaki adil insanlar gözlerini kapatamaz, her şeye tasalanırlar. Yoksa adil olamazlar.
evet, hastayım. ancak sizde biliyorsunuz ki onlarca hatta yüzlerce deli dışarıda dolaşıyor çünkü cehaletiniz yüzünden onları sağlıklı olanlardan ayırt edemiyorsunuz. neden ben ve bu zavallı insanlar, dışarıda dolaşanların yerine burada günah keçisi gibi oturmak zorunda ?