"beyim diyor, bizim yolumuz, köprümüz, çeşmemiz yok; kitapları ne yapacağız? anlatıyorum ona: eğer kitaplarınız olursa, yolunuz, çeşmeniz, köprünüz de olur."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kitap sergisi diye bir sevgi vardır sanırım. Ana sevgisi, kardeşi sevgisi, yâr sevgisi gibi bir sevgi. Bu sevgi insanın içinde doğuştan mıdır? Yoksa sonradan mı uyanır? Bunu bilmiyorum. Daha doğrusu, ben şöyle inanıyorum; kitap sevgisi de bütün öbür sevgiler gibi doğuştan vardır, ama uyuyordur. Onun zamanı gelince uyandırılması gerekir.”