" Bir şeyler yapıyorum , yürüyorum , konuşuyorum , yemek yiyorum , yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam , bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var . "
.... Küçük bir çocukken içim çok sıcaktı
(Yani derinden derinden)
Allah yukarda ve toprak sıcaktı
(Yani derinden derinden)
Dünya dönerdi ya ben de dönerdim
(Yani derinden derinden)
Annem gülerdi ya ben de gülerdim
(Yani derinden derinden)
Bugünlerde ruhumda korkunç bir ur var
Derinlerde sinmiş semirmiş bi sansar
Sönmüş tükenmişti bitmişti sancak
Yani derinden derinden
Yüzümde şu nursuz geceyi utandır
Ruhum cevap ver karanlıkta saldır
Manyak bir asi gibi sapla mızrak
Yani derinden derinden
youtu.be/hxCKMakV9vU
...! Hele bir gülebilsin , ne sevinçli bir kırlangıç türküsü çıkardı ortaya ! Ya acılardan konuştuğu zaman ? O zaman eşini çağıran bir kuğununkinden farksız olurdu sesi !