Her sayfasinda her satirinda , üzüntü ve acı icinde okuyarak geçirdiğim bir kitap . Bir ask , bu kadar ölümsüz olabilirdi . Ve son bir kaç söz birakmak istiyorum . "Çünkü dogum insanın kendi üzerinde düşündüğü bir gündür " - "Eğer ölümüm sana acı verecek olsaydı , o zaman ölmezdim zaten "