Narsistler eski partnerlerinin "deli" olduğunu iddia ederler, çünkü bu,onları defalarca aldattıklarını,her gün yalan söylediklerini,sürekli olarak kandırdıklarını,maddi olarak sömürdüklerini,arkadaşlarından ve ailelerinden uzaklaştırdıklarını,onları kontrol ettiklerini,duygusal olarak paramparça ettiklerini ve tamamen tükettiklerinde onları terk ettiklerini kabul etmekten daha kolaydır.
Zavallı,istismara uğramış kurbanı oynarken,kendilerine karşı gelmeye cesaret edenlere karşı kitlesel bir karalama kampanyası başlatırlar.