Melih

Melih
@Whiteexe
ölmezdim.
Ayrıca korkarım yukarıda şatoda yaşamak bana göre değil. Ben hep özgür olmak isterdim.
Reklam

Melih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
4 günde okudu
·
2019 31. kitabı
Victor Hugo
8/10 · 152,6bin okunma
Ve yine de sefil yasalar ve sefil insanlar, ben kötü biri değilim!
İnsan içinde bulunduğu umutsuz koşullarda bazen bir zinciri bir saç teliyle koparabileceğini sanır.
Ah! Bir hapishanede olmak ne büyük bir alçalma! Burada her şeyi kirleten bir zehir var.
Reklam