Selamlar
Sizlere bugün Oz Büyücüsünün yorumuyla geldim. Daha önceden bu kitaba yada filmine dair hiçbir bilgi duymamıştım konusuyla ilgili de en ufak fikrim bile yoktu. Okumaya başladıkça Alice harikalar diyarında, Pinokyo gibi çok hoş konulu bir kitap olduğunu anladım Dorothy' nin, Em teyze ve Henry eniştenin yanına dönmek için kat ettiği yolda başına gelenler, karşısına çıkan dostluklar beni derinden etkiledi. Çok tatlı ders çıkarabiliceğiniz bir kitap, kitabı elinize aldığınızda sizi içindeki olaylarla beraber sürükleyen bir yazım diline sahip herkese tavsiye ederim :))