S

S
@Whoo0ooo000
Evet, benim kadar doğal davranabilen az kimse bulunur. Yaşamla eksiksiz bir uyum içindeydim; yaşama ilişkin hiçbir alayı, hiçbir büyüklüğü ve hiçbir mahkûmiyeti reddetmeden, baştan aşağı ona katılıyordum. Hele ki aşkta ya da yalnızlıkta onca insanı şaşırtıp yıldıran ten, madde, kısacası fizik, beni kendine esir etmeksizin eşit sevinçler sağlıyordu. Bir bedene sahip olmak için yaratılmıştım ben.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
beni ve ruhumu kavuran acıyı iyisi mi düşünme sen acıdan yakınmam alevden yanmam ben
gördüm ki ölümün gülümseyişisin sen umudumun yüzünde
o Hindu rakkase gibi nazla vuruyorum ayağımı yere, ama kendi mezarıma oysa ne özlemle aydınlatmıştım bu harabeyi, kendi ışığımla
yol aramıyorum gündüzün şehrine kuşku yok ki bir mezarın derinliklerinde uykudayım cevherim var fakat onu korkudan gönlümün bataklıklarında saklamaktayım