...kendimi kınarcasına diyorum ki, yıllarca, onyıllarca bir insanın yanından geçiyoruz, o insanın kim olduğunu bilmeden ve o insandaki bir şeyin dikkatimizi çekmesi gerekse de o insandaki hiçbir şey dikkatimizi çekmiyor, böyle bir insanının yanından ömür boyu geçebiliriz ve o insandaki hiçbir şey dikkatimizi çekmeyebilir...sonra birdenbire, yirmi yıldır yanından geçtiğimiz insandaki bir şey dikkatimizi çeker, bu pelerin de olabilir bambaşka bir şey de...