Kitabı tamamiyle bir masal kitabı ve mitolojik karekterlermiş gibi okuyun kitapta doğruluğu veya yanlış olduğu savunulmuyor belliki belli başlı yerlerden derlenip toplanılmış bir kaynakta yok ben kitaptaki bahsi geçen hiç bir hikayeye inanmadım dediğim gibi bir masalmış gibi okudum gerilim korku tarzı kitapları okumak isterseniz böyle saçmalıklardan çok kurgu olan korku gerlim tarzı kitapları okumanız daha doğru olur bu kitap
içerisindeki hikayelere inananlarınız bile vardır belkide ama dediğim gibi gereksiz bir kitap benim için.
“Kızlar aklı başında insanlardı ve bu tarz hurafelere inanmıyorlardı.”
.
.
.
Bencede aklı başında olan biri inanmaması gerekir belkide kitapta en anlamlı bulacağım cümle çünkü bunu hikayenin karakteri söylemekte diğer hikayelerdeki karakterler normal değil.