Baştan sona betimlemelerle dolu bir kitap yazarın hayatına baktığımızda anlayabiliyoruz aslında nelerden bahsetmek istediğini ama benim çokta hoşuma gitmedi diyebilirm birçok anlamı dışında kullanılmış betimlemelerle beyin jimnastiği yapmaya çalışsada yapamamış onu okuyucuya yansıtamadığını düşünüyorum enazından bana yansıtamadı etkisi düşük bir kitap ve çoğu hikaye birbirinden farklı gözüksede anlatmak istediği hep aynı yinede teşekkürler güzel bir çaba olmuş
Kitabın ismi içine yansımış ama çokça içine yansımış hani bi kitap vardır ismiyle bir akrabalığı yoktur ama bu kitapta ismin bir akrabalığı var diyebilirm kitap 3 hikayeden oluşsada konu güzel işlenmiş ve sürekliyici bir devamlılığı var. Ana fikri 1.hayatta kalmak için ateş 2.hayatta kalmak için biraz yemek 3.hayatta kalmak için biraz dayanıklılık ve iradeye hakim olma ve son olarak kitapta çokça geçen kelime olan asla yola tek çıkma ! Ama kitabın sonunda anlıyoruz ki sağlam kafa sağlam vücutta olduğu zaman tekde birşeyler yapabilinirmiş.