y.

y.
@Williamfakespearee
Ve ben her şeyi Rabbime bıraktım
Reklam
çocukken seninle rastlaşsaydık, saklambaç oynarken senin yerine hep ben ebe olurdum.
benim gibilerse her gün yaşasalar da kabul edemedikleri, alışamadıkları bir yangının içindeydi.
Reklam