y.

y.
@Williamfakespearee
Ve ben her şeyi Rabbime bıraktım
iyi insanların varlığına inanmıyordum, dünyada iyilik olduğuna da inancım yoktu.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

y.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
2026 65. kitabı
N. G. Kabal
8.4/10 · 5,6bin okunma
kırık bir sokak lambasının altındaydı evleri. ışığı tamir etseler, göreceklerinden korkardı tüm insanlar.
yaralarının iyileşmesi için önce yarasını görmeli.