Lilith

İç dünyalarımız dışında herkese ait bir dünyanın da oluşuna şükreder durur.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düş :((
Sessiz, sakin, ağır ağır, hiç rahatsiz edilmeden, sandalyemden kalkmak zorunda kalmadan, hiçbir karşılık ve engelleme görmeden bir şeyden diğerine kolayca süzülerek düşünmek istiyorum.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Edebiyat
Tanrım, nedir bu yaşamın gizi, düşüncelerin yanlış, yetersiz kalışı! İnsanoğlunun acizliği bilgisizliği! Sahip olduğumuz şeyler üzerine ne kadar az kontrolümüz olduğunu...
Sayfa 44·Kitabı okudu
Edebiyat
Öyleyse üzülmek neden? Ne istiyoruz ? Neden hep doyumsuzuz?
Sayfa 31·Kitabı okudu
İnsan ahlaksızlıktan ne kadar hoşlanırsa o kadar büyür.
Sayfa 31·Kitabı okudu