Sessiz, sakin, ağır ağır, hiç rahatsiz edilmeden, sandalyemden kalkmak zorunda kalmadan, hiçbir karşılık ve engelleme görmeden bir şeyden diğerine kolayca süzülerek düşünmek istiyorum.
Tanrım, nedir bu yaşamın gizi, düşüncelerin yanlış, yetersiz kalışı! İnsanoğlunun acizliği bilgisizliği! Sahip olduğumuz şeyler üzerine ne kadar az kontrolümüz olduğunu...