Witcher

Witcher
@Witcher29
--Kahvaltıda korku yemiştik, öğle ve akşam yemeklerinde korku. Gene de bizi kendilerinden biri yapmayı başaramamışlardı.
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
~~Gözünün önünde neden ağlıyorsunuz, kadıncağız daha yaşarken?" diye sordu Ağlaşanlar şöyle karılık verdiler "Onu ne çok sevdiğimizi bilsin diye.
Edebiyat
---Yaşam bir gösteridir ve kurulu düzen, uslu duranlara, önlerde rahat bir koltuk umudu verir.
Edebiyat
Düzen
Görevliler, görevini yapmaz. Politikacılar, konuşur ama hiçbir şey söylemezler. Seçmenler, oy kullanır, ama seçmezler. Bilgilendirme medyası bilgilendirmez. Okullar cahillik öğretir. Yargıçlar, kurbanları cezalandırır.
Edebiyat
Benliğimizi değiştirmek için harcadığımız çabaların toplamından ibaretiz.
Kitap Alıntısı