Bambi

Bambi
@Witchy
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kimse özgür ya da hapiste olduğu için diğerlerinden iyi değildir. Dışarıda olmak içeride olmaktan daha iyi değildir. Yaşayan insanlar ölmüş olanlardan daha mutlu değiller. Hiçbir şeyin bir diğerinden farklı olmadığı şekilsiz, jelatinimsi bir kütle. Her şey birbirinin tıpatıp aynısı."
Sayfa 206·Kitabı okudu
Edebiyat
"Çürük bir elma sağlam bir elmadan daha iyidir; çünkü çürük elma sağlam elmadan daha yakındır hakikate."
Sayfa 148·Kitabı okudu
Edebiyat
"Bütün kötü alışkanlıklar tek başınadır. Bütün kötü alışkanlıklar, tatbik edilmek için tek başına olmayı gerektirir. Tek başınayken, yalnızken hücuma geçer kötü alışkanlık."
Sayfa 142·Kitabı okudu
"Ne var ki hayat denen şey çok inatçı ve en çok nefret edildiği yere sıkı sıkıya tutunmaya meyilli."
Sayfa 236·Kitabı okudu