DUANI SEN DUY Kİ
Ellerini açıp Rabb'ine yalvaran aciz insan,
Rab'inden başka kimsei olmayan ,sığınabileceği kapanmaz bir kapısı daha olmayan aciz kul,
Fanilerin arasında yaşamaya mecbur,ne bugünü ne de yarını garanti olmadan fani,
Sınırsız tamah ve istekler peşinde bir ömür koşturan ,hergün isteği değişen ,doyumsuz açgözlü,
Cennete talip olupta dünyadan vazgeçmeyen,
Melekleşmek isteyip de insanlar arasından sıyrılacak bir yol bulmakta ,bulunca da o yolda yürümekte zorlanan,
Kadınken erkekleri ,erkekken kadınları karşısında sorun olarak görüp kendindeki eksiklikleri görmeyen,
Kul olduğunu bilen ,kul olduğuna inanan ve başka bir alternatifinin olmayacağını kesin olarak bilen ama kulluk sınırlarını sonuna kadar zorlayan insan!
Ey Aciz,
Ey Fani,
Ey Çaresiz,
Ey Tamahkar,
Ey Kısır bakan ,Kısır gören,
Ey Yarını isteyen ama bugünü yaşayan,
Ey Kadın,
Ey Erkek,
Ey Genç,
Ey Yaşlı,
Ey İnsan,
Umutla yol almak istiyor musun?
Ellerin dolu dolu dönmek için fokur fokur kaynayarak tebessüm etmek istiyor musun?
Hayallerin gerçek olsun ,tuttukların senin olsun,bastığın yer sağlam olsun istiyor musun?
İbadetlerin kabul olsun,defterin ecirlerle dolu olsun,kabul görenlerden olmak istiyor musun?
İnsan gibi yaşarken melek gibi olmak istiyor musun?
Saliherden ,iyilerden ,kabul görmüş olarak tescil edilmek ve öyle kalmak istiyor musun?
İsteğinde samimi misin?Yüreğinden mi söylüyorsun?
Böyle bir duan var mı?Elin,dilin,gözün,kulağın,ayakların,kalemin böyle dua ediyor mu?
Ey İnsan,
Ey Aciz,