" Gülleri sarı severim, toprağı ıslak
Türküleri yanık, şiirleri hoyrat
Havayı nemsiz, çayı demsiz...
Bir seni olduğun gibi
Bir seni herşeye rağmen
Bir seni hâlâ... "
Körlerin ruhları bedenlerinin dışındayken daha önce hiç olmadıkları kadar serbesttir ve bu yüzden istediklerini yapmakta çok daha özgürdür, hele de kötülük yapmakta, zaten herkesin bildiği gibi kötülük yapmak daima en kolaydır.