İrem çakmak

Hayat çetin şey. Hislerini kaybetmeden onu bir balta gibi yarıp geçenlere ne mutlu...
Reklam
Bilmezsin burada sevdiğimden gelen bir satır ne demektir...

İrem çakmak

, bir kitap okudu
10/10
·331 syf.··
4 günde okudu
·
2024 13. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,1bin okunma
10/10
·331 syf.··
2024 13. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 11 Mart 2024 13:52
Çok beğendim kesinlikle okuyun. Kitap beni açıkcası baya bi etkiledi. Ahlaki çöküntüyü çok iyi bir şekilde anlattığını düşünüyorum. Beni tek rahatsız eden yer doktorun karısının aldatılmasına rağmen kocasına hiç bir şey dememesi. Kocası da sığıtın teki karısı çok büyük fedakarlıklar yapıyo. Ama o karısını aldatıyo. Burasını beğenmedim . Onun dışında akıl hastanesinde kadınların toplu tecavüze uğraması beni üzdü. Resmen içime oturdu. Kitap güzeldi size çok şey katacağını düşünüyorum.
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,1bin okunma
Körlerin ruhları bedenlerinin dışındayken daha önce hiç olmadıkları kadar serbesttir ve bu yüzden istediklerini yapmakta çok daha özgürdür, hele de kötülük yapmakta, zaten herkesin bildiği gibi kötülük yapmak daima en kolaydır.
Reklam