Öyle seviyorum ki Tarık Tufan kalemini, metinleri sizi alıp götürüyor en ummadığınız denizlere sevk ediyor.
Öncelikle şunu tavsiye etmek istiyorum okumanızı yüksek sesli ve müzik eşliğinde yapın.
Müzik konusunda ben Gibran Alcocer'i tercih ettim, özellikle 'Solas' cok yakıştı.
Emin olun ki bambaşka bir tat bırakacak.
Melankolik ve şiirsel.
Klasik Tarık Tufan kalemi değil, farklı bir anlatım söz konusu, herkes sevmeyebilir ve biraz riskli, o an ki ruh halinize bağlı bir durum aslında.
Şöyle ki, yavaş yavaş, sindire sindire okumanız gerekecek her cümleyi, her noktada durup bir nefes almak şartı ile. Oku-geç yapmayacak kadar derin cümleler ve satır arası hazineler mevcut.
Tadını çıkarın.
Hayatta Geç kalmışlara selam olsun.
Cok beğendim.
Tavsiye elbette ederim.
Başka yorumlarda görüşmek dileğiyle,
Vesselam
❝ Yeni aldığı elbiseler hemen eskimesin diye uzun süre giymeyip saklayan yoksullar gibi, mutluluğunu doyasıya yaşamaktan korkuyorsun. Çabucak eskimesinden. Çabucak kaybetmekten. Bir daha alamamaktan. Bir daha bulamamaktan. ❞
❝ İnsan, bir parça kandan ve çokça özlemden yaratıldı.
İnsan, topraktan, sudan ve aşk acısından yaratıldı.
Aralık ayı hüznü. Yeni bir yılın kıyısı.
Kavuşma hayali.
Belki Füruzan. ❞