Belki anlamaya da başlıyorum, zira artık bana öyle geliyor ki olmaması gerekenin, yani sizin kötülük dediğiniz kavramın yok edilmesi o kötülüğün iyilik denen kavrama çevrilmesi kadar adil ve makbul bir şey değil."
"Ama merak tabirini kullanırken asıl demek istediğini doğru tahmin edebiliyorsam bilginin amaçsızca genişletilmesi verimsizlikten başka bir şey değildir. Ben verimsizlikten kaçınmak üzere tasarlandım."