Benim burda kimseye dm den özel olarak cevap verme gibi bir zorunluluğum yok. Sırf cevap vermedim diye, saçma sapan triplere girip de bana hakaret etme gibi bir lüksünüz de yok.
Benim burda kimseye dm den özel olarak cevap verme gibi bir zorunluluğum yok. Sırf cevap vermedim diye, saçma sapan triplere girip de bana hakaret etme gibi bir lüksünüz de yok.