X adam

Benim burda kimseye dm den özel olarak cevap verme gibi bir zorunluluğum yok. Sırf cevap vermedim diye, saçma sapan triplere girip de bana hakaret etme gibi bir lüksünüz de yok.
X adam isimli okura yanıt verildi
X adam
Nur bambaşka kafalar. Kimse normal değil :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim burda kimseye dm den özel olarak cevap verme gibi bir zorunluluğum yok. Sırf cevap vermedim diye, saçma sapan triplere girip de bana hakaret etme gibi bir lüksünüz de yok.
X adam
Bu nasıl bir giriş gelişme sonuçtur jdjskxjsh
Tam tersi daha makul sanki
"Evet şair ruhlu, hayalci insanlar yalnızlığı kaldıramazlar"...
Sayfa 585
X adam
Ya da bilemedim
Fakat insan yaşa­mamışsa nasıl yaşlanabilir?
Sayfa 178
X adam
youtu.be/a4_nTCB356E?t=85
'Sizin insanlığınızı sikeyim ben.' Henüz bunu anlatan bir yüz ifadesi bulamadım, ama çok çalışıyorum. Bel­ki ölmeden bir bakış atarım.
Sayfa 90
X adam
Ben atıyorum, hatta yüzüme yapıştı o ifade.