xecik

xecik
@Xecikk
Mardin A.Ü _Dicle Ü
27 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
@Xecikk·
·
sabitlendi
Şiire ,aşka ve ölüme inanıyorum Yannis RITSOS
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Belki de bize kalan yamaçta bir ağaçtır.Hergün görelim diye .Dünkü sokaktır bize kalan ve şımarık sadakati bir alışkanlıklığın . Hoşuna gitmişizdir ve kalmıştır bizde .Gitmemiştir... Rainer Maria Rilke/ Duino Ağıtları
Ben bir kuştum . Kördüm! düştüm gördüm.
Dün rüyamda bir yas gördüm.Tutmayı unuttuğum bir yas.İnsan konuşmadığı bütün anları ve gitmesi gereken bütün adımları biriktiriyor içinde .Bir çocukluk anısı gibi, değildi gerçekti bu sefer herşey konuşulacak dedim .Bir baktm ki başka şubatlar geçmiş üstünden ...
Yani işte bilmiyorum sustum o an ,öyle kaldı ...Uzun da zaman oldu olucaktr da .