Dün rüyamda bir yas gördüm.Tutmayı unuttuğum bir yas.İnsan konuşmadığı bütün anları ve gitmesi gereken bütün adımları biriktiriyor içinde .Bir çocukluk anısı gibi, değildi gerçekti bu sefer herşey konuşulacak dedim .Bir baktm ki başka şubatlar geçmiş üstünden ...