Kötü şeyler herkesin başına gelir. Önemli olan bundan sonrası . Ya oturup durmadan kendine acırsın ya da canının acımasına rağmen kalkarsın ve yola devam edersin.
Bir zaman sonra alttan alma evresini bitiyorsun . Bir şey seni rahatsız mı etti , söyle . Olduğun yerde huzurun mu yok , kalk git. Olmuyormu , zorlama . Başkalarının çabalaması gereken yerde sen savaşma . sen payına düşeni zamanında yaptın...
La Edri