Sürekli önüme çıkan ama kişisel gelişim kitapları hakkında önyargılarım yüzünden okumadığım bir kitap kendisi. Son kez önüme çıktığında '5 sayfa okurum beğenmezsem bırakırım' dedim sonra kendimi kitabı bitirirken buldum. Çok akıcı ve eğlenceli bir dili var. Kesinlikle okunmalı.
Çoğu yerde durup "bu adam niye böyle" dediğim çok yer oldu. Bana merak uyandırdı ama olan olaylar pek beklentimi karşılayamadı. Karakterin bu kadar soğuk olması, vurdumduymaz olması beni biraz şaşırttı.