Nesrin ŞEKER

Nesrin ŞEKER
@Xsonsuz
Tcdd marmaray
Üniversite
İstanbul
Erzincan, 1989
34 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı

Nesrin ŞEKER

, bir kitap okudu
1/10
·112 syf.·
2022 3. kitabı
Molière
8.1/10 · 28bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"bana hissettirdiklerini seviyorum sanki, her şey mümkünmüş gibi, sanki, yaşamaya değermiş gibi." Cahit Zarifoğlu
Nietzsche diyor ki; "İnsanın kendine dayanabilmesi ve boşluğa düşmemesi için kendini gerçekten sevmesi gerekir." Her şey insanın kendini sevebilmesi ile başlar. Çünkü içinde olmayan şeyi başkasına veremez insan. Çünkü boşluğa düşmemek için kendine tutunabilmelidir en çok.
"Haydi, deniz kenarına bir yere gidip dolaşalım. Bugün canım insan yüzü görmek istemiyor; geniş, uçsuz bucaksız bir şeye... ve sana bakmak istiyorum!" İçimizdeki Şeytan
"Seviyor musun beni? "Evet" diyeceksin, biliyorum, Sözüne güveneceğim ben de; ama yemin ederim deme, Belki de tutamazsın; Zeus alay edermiş, derler Sözünü tutamayan âşıklarla." Romeo ve Juliet