Esasında bana göre tüm insanlık kültürü aşağılık duygularını temel almıştır. Eğer gezegenimizi ziyaret eden tarafsız bir gözlemci hayal edebilirsek, muhakkak şu kanıya varırdı: “Bütün birlikleri ve kurumları ile; bütün güvenlik çabaları ile; yağmuru engelleyen çatıları, onları sıcak tutan kıyafetleri, seyahat etmelerini kolaylaştıran yolları ile bu insanlar besbelli ki kendilerini dünyanın en zayıf varlıkları olarak hissediyorlar.” Ve bazı açılardan insanlar gerçekten varlıkların en zayıfıdır.