Kitabı okurken çok sıkıldım. Ele alınan konuları anlatmak için çok fazla kelime kullanıldığını düşünüyorum, noktaya ulaşana kadar algılarımın kapandığını hissettim. Kitabı yarım bırakmak pek huyum değildir fakat daha fazla okuyamadım. Analizler güzeldi ama verim alamadım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zaten bildiğim bir süreci anlatıyor.
Bilmediğim ekstra bir konu geçmediği için okurken çok sıkıldım.
Belki başkasını heyecanlandırabilir fakat okurken bana o şevki vermedi maalesef.