Y.K

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Neticede olgunluk dediğin, hayatı daha fazla acıyla kabullenebilme yetisi değil midir?
Sayfa 15
9/10
·111 syf.·
2019 25. kitabı
Bir arkadaşımın kitaplığından okumak için kitap seçerken karşıma çıktı. İlgimi çeken kısmı adımı içermesiydi. Sonra nasıl bir kitpa diye sordum. Çok güzel dedi. Ben de bunu da aldım diyerek başladı kitapla aramızdaki ilişki. 8 öykü içeriyor kitap. Özellkile 30 yaş üstü insanların yaşamında denk geldiği, gördüğü, hisssettiği, üstünde çok düşünmediğimiz olayların çok güzel bir şekilde ifade edilmiş. Her bir öyküde kişinin iç sesini o kadar kendime yakın buldum ki. Bu kişi ben miyim demedim değil. Yazarın özelllikle bir kadının, bir annenin duygularını,yaşadıklarını anlatırken (yazarın erkek olmadığını bilsem) bunu kendisi yaşamış derdim. Kitabın, geçmişinize ve duygu dünyanıza ufak bir yolculuk yaptıracağını inanıyorum. İyi okumalar.
Gülşefdeli YemeniHüseyin Su · Şule Yayınları · 2021317 okunma
İnsanlar düşünen yaratıklar olarak ortaya çıkışlarından beri kendilerini daha iyi tanımaya çalışmışlar, ama bütün çabalarına rağmen şu soruya bir türlü cevap verememişlerdi: Kötü, hemen hemen her defasında, niçin 'iyi'den daha güçlü olarak ortaya çıkıyor?
Halbuki neler hayal etmişsindir. Hoş olacak dersin Sonra birşey olur. Herşey anlamsızlaşır. işte insan budur.