Mzgn.

Mzgn.
@Ya_aburne34
Kalbim bu asrın dengi değil.. #34
@Ya_aburne34·
·
sabitlendi
Belki de içimizdekilerin dışa vurumudur "yağmur"🍃
Edebiyat
Reklam
Çok fazla tasa çok fazla telaş var şu fâni dünyada. Bugün belki varız amma yarın bir muammayız..'🍃
Hayata Dair
İyi geceler..
Bazı şeyler yarım kalmak için yaşanır ve bu hep bir suskunluk olarak kalır içimizin yarısında..🍃
Duygu ve Düşünce
Bir yudumluk hayattır insanı boğan..🍃
.