Ebru kutay

Ebru kutay
@Yablak
"keşke kimsesiz kalsak heryerde biz olsak."
yürüyoruz,ama bacaklarımızı hissetmiyoruz.Sesler geliyor,duymuyoruz.Yağmur yağıyor,ıslanmıyoruz. Korkuyoruz,kabullenmiyoruz.Mahvolduk,göremiyoruz
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Yıldızlar neden hic dibime düşmez ey göklerin koruyucusu, söyle bana; güzel olanlar neden hep uzakta...