Anlamıştı ki aşk,geniş,inkar edilmez bir iyilik ve doğruluk kaynağı olduğu kadar,aşırılık ya da yanlış anlama halinde çirkinliklerin,sahteliklerin de kaynağıdır.İyi tarafı hangisi,kötü tarafı hangisi idi?İki taraf birbirinden nerede ayrılıyordu?
Ah mutluluk!!Mutluluk!Sen ne kadar zayıf,ne kadar cılız bir şeysin!Duvak,portakal çiçekleri,aşk...Bunlar güzel ama para nerde?Ey aşkın meşru ve temiz mutluluğu!Demek seni de satın almak gerek?