Tutku!!Tutku yalnız şiirde,sahnede güzeldir;orada aktörler,hançerlerle,geniş mantolara bürünüp gezerler,öldürenler ölenlerle birlikte gidip akşam yemeği yerler...Tutkuların sonu böyle gelse iyi;oysa her sefer arkalarında duman ve yangın kokusu bırakıp giderler,mutluluk değil.İnsan onları hatırladıkça utanır ve saçlarını yolmak ister...