Nihan Kaya’nin tavsiyesiyle kesfettigim, bir insanin dunyaya gelisine ve bilissel gelisimine dair mutlaka okunmasi gereken kitaplardan biri diye dusunuyorum. Doguma, cocuga ve ebeveynlige bambaska bir bakis acisiyla bakabilmeyi saglayan eser, aydinlanma yasatan cinsten.