iYağmur

iYağmur
@Yagmur_735
Delilik, hassas insanların protestosudur. -Victor Hugo
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hakkından fazlasını yalan dolanla almayı, hangi insanlık değerleriyle uzlaştırabilirsiniz?
Alıntı
Suskunlukları, söyleyebilecekleri kelimelerden daha fazla acıtıyordu.
Sayfa 106·Kitabı okuyor
Alıntı
Çünkü bazen beklenen dehşet, bilinmeyenden daha katlanılır gelir.
Sayfa 98·Kitabı okuyor
Alıntı
Bir insan delirdiğini ne zaman anlar? Yoksa delilik, anlamayı çoktan geride bırakmış bir hâl midir? Eğer farkındalığın varsa hâlâ, aklını tam anlamıyla yitirmemişsin demek değil midir? Ama ya farkında olmak bile deliliğin ilk emaresiyse?
Sayfa 98·Kitabı okuyor
Alıntı