İstanbulumuzda bir ilçe var, adı Eyüpsultan oldu da mutlu olduk. İlçenin adı Eyüp iken gece vakti değnekçinin biri dolmuş durağında bağırıyormuş: "Eyüp,Eyüp, Eyüp,Eyüp!" Sarhoşun biri gelmiş, buna bi tane tokat aşk eylemiş. "Babanın oğlu mu lan Eyüp!" demiş. "Eyüp Sultan Hazretleri diyeceksin." Al sana adam!