Kitap güzeldi. Daha çok gençlere yönelik bir kitaptı. Açıkçası hepsinin olmasa da bazı yetişkinlerin sıkılacağını düşündüm. Ve kesinlikle küçük çocuklara uygun değil. Ama güzel bir konusu vardı. İnce düşünülmüş bu yüzden sevdim ve devam kitaplarını da okumak istedim.
Kitap yine her zamanki gibi çok akıcıydı. Kitap serisini fazla uzatmamaları hoşuma gitti. Açıkçası güzel ve akıcı ve yine güzel bir kitaptı. Herkesin okumasını tavsiye ederim.
İlk kitabı gibi çok güzeldi. Akıcı bir kitaptı. Zaten favori roman serilerimden biri. Siz nasıl buldunuz? . Herkese tavsiye ederim. Bence burada yaşananlar gelecekteki dünyada yaşanabilecek şeyler. Sizce?