Ey hemşehriler!
Niçin uyanıp bu sefalet tozundan silkinmeye uğraşmıyorsunuz?Kabahat herkesten ziyade kendinizde.Siz, sizi bu cehalete ve alçalmaya bağlayan fikirlere yardımcı ve taraftar oluyorsunuz.Cidden sizi aydınlatmaya uğraşanlara lanet edip onların taze, yeni, besleyici ve güzel telkinlerini adeta cinayet sanıyorsunuz.